MESURES DE SUPORT I AJUDES A DONES EN SITUACIÓ DE VULNERABILITAT I VIOLÈNCIA MASCLISTA DURANT EL COVID-19
18MAIG2020

L’Institut Català de les Dones posa a disposició de la ciutadania un seguit de documents divulgatius amb recomanacions, serveis i noves ajudes per fer front a la violència masclista en la situació de crisi sociosanitària actual, ja siguis directament una dona que travessa una situació de violència masclista, una persona del seu entorn més immediat o una persona professional del circuit d’abordatge de les violències masclistes.

Ampliar
HORARI CEMENTIRI MUNICIPAL MAIG
12MAIG2020

HORARI CEMENTIRI MUNICIPAL MAIG