Divendres, 26 de febrer de 2021

REFORESTACIÓ DELS BOSCOS DELS PALLARESOS
11GEN2021

REFORESTACIÓ DELS BOSCOS DELS PALLARESOS

Us convidem a participar en el projecte de reforestació dels boscos dels Pallaresoes, impulsat per un estudiant del municipi en col·laboració amb la Regidoria de Medi Ambient de l'Ajuntament dels Pallaresos.

Ampliar
FES VIDA ALS PALLARESOS!
22OCT2020

FES VIDA ALS PALLARESOS!

Presentem la Guia-Directori de tots els establiments del nostre municipi 📑📍 Els nostres establiments estan patint en major o menor mesura les conseqüències de la Covid-19 🦠🌍 Per tant, des de l'Ajuntament dels Pallaresos impulsem totes les mesures que són al nostre abast per ajudar el nostre teixit comercial de forma integradora, ordenada segons categories i amb accés directe al seu perfil web o xarxes socials a través del teu ordinador 💻🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♂️ Trobaràs tot el que el nostre municipi pot oferir, a toc de clic! 🛍️🏭🍽️ Respecta totes les mesures de seguretat 👩‍❤️‍👨😷 La propera setmana, arriba una gran sorpresa @AjuntamentdelsPallaresos Fes vida als Pallaresos! #fesvidaalspallaresos ficheros/Disseny WEB - Fes vida als Pallaresos! LLANÇAMENT.

Ampliar