Dissabte, 20 d'abril de 2024

IES
26MAR2015

IES Pallaresos

El passat dilluns l’alcalde dels Pallaresos, Sr. Jaume Domínguez, es va reunir amb la Directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament, Sra. M. Àngels González Estremad, per tal de buscar una solució al possible problema de massificació que sofrirà l’Institut Els Pallaresos per el curs 2015-2016.

Aquest problema va sorgir després que els municipis de Perafort i La Secuita rebutgessin l’opció plantejada per Ensenyament, per tal que els alumnes que iniciaran ESO el proper setembre assistissin a la nova extensió de l’institut amb seu al municipi del Catllar.

Ja tenim dades fefaents sobre inscripcions i alumnes, i després de la reunió, on la preocupació principal era la massificació de les aules, i la qualitat de l’ensenyament dels nens i nenes de l’institut, ja podem dir que s’han aconseguit diferents fites per al proper curs:

- El Departament d’Ensenyament s’ha compromès a col·locar un mòdul de 210m2, que ampliarà amb 4 aules, les instal·lacions existents.
- El Departament d’Ensenyament s’ha compromès a no massificar les aules, i buscar totes les opcions d’organització per tal que siguin 4 les línies que donin cabuda als 94 nens preinscrits, provinents dels municipis dels Pallaresos, La Secuita i Perafort.

Sens dubte, una bona noticia per a totes aquelles famílies que hem patit una situació de incertesa des del passat mes de febrer quan se’ns comunicaven les solucions que el departament havia pres i que afectaven a tots els alumnes que el proper setembre iniciaran 1er d’ESO.